اپلیکیشن آدم و حوا دانلود برنامه اندروید
+110 هزار کاربر ثبت نامی
نسخه وب اپلیکیشن ویژه کاربران آی او اس
+10 هزار نصب فعال
مجموعه فعال در زمینه تسهیلگری و هدفمندسازی ازدواج به روش اصیل و سنتی
چه افرادی مناسب ازدواج نیستند؟ | قسمت سوم

چه افرادی مناسب ازدواج نیستند؟ | قسمت سوم

❌چه افرادی مناسب ازدواج نیستند؟??
(#قسمت_سوم)
.
.
?️۱. افرادی که دارای اختلال جنسی هستند.
افرادی که دارای اختلالات جنسی مانند آزارخواهی جنسی(مازوخیسم)، آزارگری جنسی (سادیسم) اعتیاد جنسی تماشاگری (چشم‌چرانی)، هرزه گرایی از طریق موبایل وکامپیوتر و.. هستند، حتما قبل از اقدام به ازدواج باید برای تشخیص و درمان با مشاورین متخصص در ارتباط باشند. پس از تشخیص اختلال و پس از مصاحبه بالینی بسته به شرایط فرد، دارودرمانی و روان درمانی آغاز می‌شود.
.
?️۲.افرادی که کنترل گرا هستند.
افراد کنترل گرا در مورد دیگران حس مالکیت زیادی دارند و می خواهند همیشه از همه چیز مطلع باشند. این افراد معمولا همیشه در حال گفتن این عبارات هستند: چرا به این فرد این را گفتی؟چرا آنجا رفتی؟ و …
این گونه افراد همیشه به دنبال راهی برای احساس رضایت خود هستند حتی اگر این احساس رضایت به قیمت اذیت وآزار دادن دیگران باشد. به گونه ای با فرد مقابل رفتار می کنند که فرد به شعور خود شک می کند و باعث تضعیف توانایی هایش می شوند و اگر به توصیه ی آنها عمل نشود، عصبانی می شوند.
بی توجهی به حریم خصوصی دیگران، عصبی شدن در مورد تعیین تکلیف دیگران، تحمل نکردن نظرات دیگران، داشتن عادات وسواسی خاص و حسادت زیاد از دیگر ویژگی های افراد کنترل گرا می باشد.
معمولا این افراد خود را کنترل‌کننده نمی‌دانند، پس بهترین راه برای تشخیص و گرفتن تصمیم درست، مشورت با افرادی متخصص و کارشناس مانند یک روانشناس و مشاور قابل اعتماد می باشد.
.
?️۳.افرادی که بالغ و پخته نشدند.
شخصی که از بلوغ کافی و پختگی روانی مناسب، بی بهره است، قدرت داشتن یک رابطه خوب را نخواهد داشت، زیرا مسئولیت گریز، وابسته، رشد نیافته و غیرقابل اعتماد خواهد بود.
از دیگر ویژگی های این افراد می توان به پرخاشگری، غیرقابل کنترل بودن و بهانه گیری های زیاد اشاره نمود.