اپلیکیشن آدم و حوا دانلود برنامه اندروید
+110 هزار کاربر ثبت نامی
نسخه وب اپلیکیشن ویژه کاربران آی او اس
+10 هزار نصب فعال
مجموعه فعال در زمینه تسهیلگری و هدفمندسازی ازدواج به روش اصیل و سنتی
محدودیت ها و معایب علاقه مندی پیش از ازدواج | قسمت دوم

محدودیت ها و معایب علاقه مندی پیش از ازدواج | قسمت دوم

?محدودیت ها و معایب علاقمندی قبل ازدواج(قسمت دوم)
.
?️۱.سازش های عجولانه
برخی افراد با این تصور که ممکن است برخی ارزش ها و نگرش ها با فرد مقابل همخوانی نداشته باشد ، برای رسیدن به آن فرد عقاید خود را رها می کنند.سازشهای عجولانه بیشتر در ارزشها پیش می آید مانند تحصیل، اشتغال،حجاب و …
در این گونه موارد باید ارزش ها به طور کامل در جلسه ی خواستگاری باز شود و در مورد آن ها صحبت شود. توجه به این نکته ضروریست که نباید ارزش هایی که برای شما مهم است را کنار بگذارید.
.
?️۲.تسلیم شدن در برابر نیاز جنسی
این نوع رابطه ها هیجان ها و التهاب های جنسی را افزایش می دهد و تقاضای جنسی را به آتشی شعله ور و عطشی روحی تبدیل می کند. در نتیجه منجر به شناخت صحیح و انتخابی آگاهانه نمی شود. اگر نتوانید خود را از جاذبه جنسی رها کنید احتمال اینکه در دام یک ازدواج ناموفق بیفتید زیاد است.
.
?️۳.تسلیم شدن در برابر زرق و برق مادی و ظاهری
توجه زیاد و تسلیم شدن در برابر ظواهر و مادیات ممکن است اشتباهات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد. به عنوان مثال فردی داریم که دارای ویژگی های خوب اخلاقیست از جمله مهربانی، منعطف بودن و خوش اخلاقی و .. و در مقابل فردی خشک و غیر منعطف قرار دارد که اخلاق خیلی خوبی نیز ندارد. در نگاه اول همه فرد اول را بر فرد دوم ترجیح می دهند ولی اگر به عنوان مثال شغل فرد اول راننده و دومی کارخانه دار باشد اوضاع فرق می کند. در مورد زیبایی نیز همین گونه است.
ادامه دارد…