اپلیکیشن آدم و حوا دانلود برنامه اندروید
+60 هزار کاربر ثبت نامی
نسخه وب اپلیکیشن ویژه کاربران آی او اس
+10 هزار نصب فعال
مجموعه فعال در زمینه تسهیلگری و هدفمندسازی ازدواج به روش اصیل و سنتی
چه افرادی برای ازدواج مناسب نیستند؟ | قسمت اول

چه افرادی برای ازدواج مناسب نیستند؟ | قسمت اول

?✏چه افرادی برای ازدواج مناسب نیستن؟
(#قسمت_اول)
.
?️1. افرادی که مسئولیت پذیر نیستند.
یکی از مفاهیم ازدواج توانایی اداره یک خانواده مستقل بدون تکیه به دیگران می باشد.
یک جوان ممکن است از نظر جسمی، سن و سال و تمکن مالی امکان ازدواج داشته باشد ولی تا زمانیکه نسبت به مسائل خانوادگی احساس مسئولیت نکند مناسب ازدواج نیست و عدم مسئولیت پذیری باعث مشکل در زندگی می شود. 
افرادی که مسئولیت پذیر نیستند معمولا همیشه در حال گله و شکایت هستند و همیشه به حال خود تأسف میخورند، به جای قبول شکست ها دیگران را مقصر جلوه می دهند و به توجیه شکست می پردازند و تلاشی برای جبران ناکامی ها انجام نمی دهند. این افراد به وظایفی که برعهده شان قراردارد، اهمیت نمی دهند.
?️2.افراد معتاد
فرد معتاد قبل از آنکه به شما وابسته و علاقمند شده باشد، به مواد مورد اعتیادش وابسته و علاقمند است، پس طبیعی است در طول زندگی اعتیاد را رقیب خود بدانید و زندگی پر استرس و اضطرابی داشته باشد.
بعضی افراد وقتی متوجه می شوند فرد مقابلشان توانسته اعتیاد خود را ترک کند، از اراده و همت او خوششان می آید و این موضوع را نشان دهنده قوی بودن فرد می دانند، درحالیکه باید به این نکته توجه کنند که فردی که معتاد است و اعتیاد خود را ترک کرده ممکن است فرد قوی و با اراده ای باشد ولی این دلیل نمی شود که تنها به خاطر داشتن قدرت ترك كردن برای ازدواج هم مناسب هستند! فردی که از اعتیاد خود لذت برده، خاطره این لذت در ذهنش وجود دارد و ممکن است با پیش آمدن هر مشکل و یا ناراحتی دوباره به اعتیاد رو آورد.
اگر قصد ازدواج با فرد معتادی را دارید که ترک کرده است، باید به این نکته توجه کنید که حتما حداقل یک سال از ترک اعتیاد او گذشته باشد و حتما با مشاور متخصص مشورت کنید و سپس اقدام نمایید.